onsdag den 18. marts 2015

Tør du at være modig?

God eftermiddag (:

I dag står bloggens indlæg på en særligt emne. Det handler om at være modig, have selvtillid m.m.
Jeg er et meget optimistisk menneske omkring mine evner, forventninger og fremtid. Jeg har valgt at være på denne måde, fordi at det har givet mig de bedste resultater og rammer for mit liv. Det har også været med til, at jeg har fundet mig selv, og udviklet mig til den jeg er i dag.

Hvis jeg har en mål, eller noget jeg vil opnå, så går jeg 100 % efter det. Det gør mig nok til et ekstremt ambitiøst og målbevidst menneske. Det gør også til tider at jeg har nogle "syge mål" som at arbejde for Mærsk Møller, løbe et marathon(PLUS udføre en triathlon) og blive den bedste kæreste og mor i verden.
Jeg læste bloggeren Anna Warrington skrive: "Hvorfor have små drømme?" og hvor har hun ret! Hun drømmer selv om at arbejde for FN. Jeg tænker bare: You go girl! Hvorfor er der ikke flere der har den støttementalitet? 

Jeg tror nemlig på, at man kan hvad med vil. Hvis man ikke gør det, hvordan skulle man nogensinde opnå selvtillid nok til at gå efter det?
Mit spørgsmål er: "Er du modig nok, til at tro på dig selv"? Det er jeg, og det bliver jeg ved med at være.

Hav en dejlig dag. 

Billederne er fra dagens skønne løbetur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar