fredag den 6. marts 2015

Indkøbsliste uge 11

Godeftermiddag læsere,

Jeg udgiver min indkøbsliste en dag før tid i denne uge. Derfor vil jeg, i morgen tidlig oploade en lækker opskrift på nogle morgenboller til weekenden. Ugens liste indeholder 3 indkøbssteder. Således kan i selv vælge, hvilke butikker i vil shoppe i.
Jeg har gået og leget lidt med tanken, om at tage en "kødfri" uge i næste uge, blot for at se, hvordan min krop reagerer. Kødprotein bølgen kan godt blive kørt lidt for højt op, i forhold til hvad jeg føler er rigtigt. Der er bl.a. masser af bønner og mejeriprodukter, der er mere proteinrige end kød. Det får i en update på, når vi kommer ind i næste uge.  

Rema1000:
Koteletter 500 gram 20,-
Kyllinginderfilleter 350 gram 25,-
Appelsiner 2 kg. 12,-
Mango 10,-
Økologisk minimælk 6,-
Broccoli 8,-
Rødløg 8,-
Makrelfilet med tomat 5,-
Økologisk Heinz ketchup(den er bare god!) 24,-

Netto:
Broccoli 8,
Bananer i pose(7 stk.) 7,-
Vindruer 10,-
Lurpak smør 9,75,-
Matilde kakao 5,75
Levevis skyr 1 kg. 19,-
Løgismose skyrsnacks 5,-(gode som mellemmåltid)
Pålæg "3-stjernet" 9,-
Rynkeby saftevand light 9,-

Føtex:
1 Blomme 1,-
Spinat 250 gram 12,-
Rødbeder 6,-
Økologisk ingefær 16,-
Danske æbler 1,5 kg. 15,-
Frosne grøntsager/frugt 10,-
Frosne fuldkorns hvidløgsflute 12,-
Buko flødeost 10,-
Frisk fisk 25,-
Røget laks i skiver økologisk 25,-
Madlavningsfløde 11,-
Revet Grana Padono 12,-
Pålæg "Vores Pålæg" 10,-
2 poser økologiske frø/kerner 25,-
Larsen makrel 6,-
Bagerens gulerodsrugbrød 20,-

Hav en dejlig fredag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar