lørdag den 14. marts 2015

Indkøbsliste uge 12

God eftermiddag,

Jeg håber, at i alle har en dejlig weekend, og kommer ud i det gode vejr. Solen dukkede lige præcis op, mens jeg drog ud på min eftermiddags løbetur. Det var skønt. 
Ugens pesco vegetar udfordring gik galt i går. Jeg kom sent hjem og min kæreste ville give pizza. Jeg valgte en rigtig "meatlover" pizza, og havde seriøst glemt ALT om, at jeg ikke skulle spise kød. Haha. Grinte meget af mig selv bagefter. Sådan kan det gå.
Min evaluering af projektet er, at jeg vil ikke undvære kød. Hvilket heller ikke var min plan. Jeg ønsker til gengæld at skære ned på min kødforbrug, og spise mere fisk og grønt.  

Rema 1000:
Danske æbler 1,5 kg. 12,-
Gulerødder 1 kg. 4,-
Friske krydderurter 7,-
Løg 6,-
Champignon 9,-
Bladselleri 8,-
Hakket oksekød/kyllingkød 20,-
Økologisk koteletter/stegeflæsk/medister 25,-
Lurpak 10,-
Pålæg 12,-
Økologisk skyr 450 gram 10,-
Økologisk flødehavarti 20,-

Føtex:
Broccoli 5,-
3 avocadoer 22,-
Økologiske citroner 500 gram 12,-
Fersk kyllinge- brystfillet/overlår 25,-
Fersk hel kylling 29,-
Laks i skiver 200 gram 40,-
3 ds. tun 30,-
25 % på alt ris 
Bagerens chiafrø rugbrød 20,-

Lidl:
Pistacienødder 250 gram 24,-
Vej selv: hvidkål/knoldselleri/ blomkål - 2/4/6 kr. pr. halve kilo.
Rodfrugtchips 10,- (meget lækre)
Skrabeæg 15,-
Kyllingpålæg 150 gram 12,- (virkelig god!)
Fersk rødspættefileter 25,-

Giv mig endelig feedback, hvis der er noget i vil have mere eller mindre af.
Fortsat god weekend til jer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar