mandag den 2. februar 2015

Spinat Wrap

God aften,

Når jeg har travlt om morgenen og skal lave madpakke, så er wraps en hurtig og nem løsning. Jeg steger dem typisk imens jeg forbereder min morgenmad. Min minihakker er klart en medspiller til, at det hele kan gå så hurtigt.

1 stor spinat wrap
3 store håndfulde skyllet spinat
1 æg + 1 æggehvide
2 spsk. hytteost med top
1 håndfuld friske krydderurter - jeg bruger følgende: Persille, Basilikum, Purløg
1 spsk. fiber HUSK
1 spsk. boghvedemel
Smag til med salt og peber efter smag.

Tilbehør: 
Dit ynglingsfyld!
Jeg brugte kyllingpålæg, krydderflødeost, tomater og avokado.

Blend alle ingredienser i en minihakker/stavblender. Steg på pande i ca. 5 min. på hver side i olivenolie ved middelvarme.
Tag derefter panden af og put dit fyld i wrappen. Rul den til sidst sammen i stanniol. Så er din madpakke wrap klar.

Velbekomme.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar