søndag den 8. februar 2015

Uge 7 indkøbsliste

Godmorgen læsere,

Endnu en gang kommer ugens indkøbsliste ud til jer. Jeg håber at I nyder det sidste stykke tid, der er tilbage af vinterens skønheder ligesom jeg gør. Jeg elsker sneen, den giver lys og glæde i denne mørke tid på året, og giver mig nærmest en eller anden slags sjælefred.
Nå, nok om det. Her er ugens liste, som igen i denne uge byder på mange kødtilbud.

Føtex:
Jordbær 18,-
Frosne bær og grøntsager 11,-
Pålæg "Pålækker" 10,-
1 kvart liter økologisk piskefløde 8,-
4 pakker fersk kylling 100,- (underlår, overlår, strimler, fars)
Økologisk minimælk 6,-
2 glas krydderier fra Santa Maria 30,-
25 % på økologiske mel & kornprodukter fra "Skærtoft Mølle"
Bagerens gulerodsrugbrød 20,-

En lille bonus ud over madbudget: (Neutral vaskemiddel 26,-)

Rema 1000:
2 kg. appelsiner 10,-
Stenfri grønne vindruer 15,-
Blomkål 12,-Mesterpålæg 10,-
Skive laks 100 gram 20,-
Stegt flæsk 20,-
kyllingbryst 380 gram 20,-
Hakket oksekød med 25 % grønsager 20,-

Ud over ugens tilbud skal vi have lidt ekstra frugt, grønt og skyr.

Jeg vil i næste uge have fokus på, hvordan man laver retter på kort tid (ca. 15 minutter), som er både velsmagende og sunde. Det er kortere tid end det tager at hente en pizza. (:

God weekend til jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar