torsdag den 5. februar 2015

En hjælper i køkkenet

God aften læsere,

I dag vil jeg fortælle jer om et fantastisk stykke køkkenudstyr. Min stavblender med minihakker er et uundværligt produkt i mit køkken. Den er smart, hurtig og fylder ikke meget. Den er praktisk, når man som studerende ofte ikke har det vilde skabsplads.

Jeg bruger den næsten hver dag. Jeg er især fan af minihakkeren, som bliver brugt til: pandekagedej, omelet, pesto, hummus, grønsager, krydderiblandninger, smoothies, hakke nødder og meget mere.  

I dagens anledning er den blevet brugt til at lave blomkålspizza til min frokost. I stedet for at rive blomkålen, er det meget nemmere at skære blomkålen i mindre stykker og smide den i en minihakker.

Min stavblender er fra Phillips, og ligger i den billige ende af prisskalaen. Jeg har ofte set den på tilbud til 499,95. 
Dengang jeg købte den fik jeg følgende tilbehør med: en skål, minihakker, ballonpiskeris og blenderhoved med to knive. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar