lørdag den 31. januar 2015

Uge 6 - indkøbsliste

God aften derude,

Jeg har lige lavet vores indkøbsliste til den kommende uge. Der er mange gode tilbud på kød, så der er god mulighed for at få fryseren fyldt op og samtidig spare penge. Jeg har udvalgt 3 indkøbsteder denne gang. Kvickly er mest af alt kommet med, fordi at de har tilbud på økologiske æg og 25 % på olivenolie. Det er nogle virkelig gode tilbud, og når jeg kan støtte økologi så billigt, så gør jeg det. 

Kvickly
25 % på al olivenolie
Skive laks 300 gram 30,-
Italiensk pålæg 25,-
Økologiske æg 25,-
Frosne grøntsager 12,-
Pakke med 4 dåser tun 25,-
4 dåser tomat 15,-

Føtex
Blomkål 10,-
Cherry tomater 10,-
Økologisk spinat 12,-
Pink Lady æbler 16,-
Auberginer 6,-
Squash 6,-
Hel kylling 25,-
Skyr levevis 22,-
Klovborg skiveost 20,-
Økologisk mini mælk 6,-

Rema 1000
Hakket oksekød eller kyllingekød 25,-
Laksefillet 25,-
Kylling inderfillet 25,-
Kyllingkebab 20,-
Pebermix 11,-
Iceberg 6,-
Løg 6,-
Spidskål 12,-
Kyllingepålæg eller "Pålækker" 10,-
Cheasy smørbar eller kærgården 10,-
Philadelphia 12,-
Fuldkorns pasta 5,-
Beauvais ketchup 15,-

Jeg håber, at der var noget, I kunne bruge til jeres indkøbstur. Ellers er der blot tilbage at sige god weekend og fortsat god aften til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar