lørdag den 4. april 2015

Påskekage

Godeftermiddag 

I går havde vi svigerfamilien på besøg, og derfor lavede jeg denne lækre påskekage. Jeg synes gulerodskage passer godt til påsketemaet, og derfor faldt valget på det. Jeg har faktisk brugt den samme opskrift, som min squashkage, dog udskiftet squash med 3 store guleroder. Derud over har jeg lavet en lækker ostecreme til den. Ostecremen får i en opskrift på her. I kan finde opskriften til squashkagen HER

Ostecreme til gulerodskage:
1 pakke flødeost (f.eks. Philadelphia) 
2 spsk. skyr
1 tsk. vaniljepulver
2-3 spsk sukrin melis (alt efter hvor sødt du vil have den)

Bland alle ingredienser sammen med en el-pisker og smør det ud på kagen. Drys evt. kagen med til revet gulerod eller pynt den som mig med en revet gulerod og purløg som stilk. 

Velbekomme og god påske!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar