søndag den 5. april 2015

Indkøbsliste uge 15 & madplan

Hej alle!

Jeg håber, at i får nydt påsken og især det gode vejr. Min kæreste og jeg startede dagen med at spise brunch, og nu står resten af dagen på en milliard lektier. Vi har dog planlagt en gåtur senere og middag hos min familie i aften.
Hvis nogen skulle være i tvivl kommer indkøbslisten først i dag, fordi at alle aviser er skudt en dag fremad. Jeg har ikke glemt jer! Tilbudene gælder fra tirsdag den 7. april.

Madplan:
Tirsdag: Lasagne med masser af grøntsager i!
Onsdag: Limemarinerede laksefillet med kartofler & gulerødder
Torsdag: Medister med forårssalat
Fredag: Kylling wraps
Lørdag: Pasta Carbonara
Søndag: Tunsandwich night!

Rema1000:
Forårsløg 4,-
Gulerødder l kg. 4,-
Løg 5,-
Spidskål 12,-
Kyllingbryst 450 gram 20,-
Hakket oksekød med 25 % grøntsager 20,-
Fersk laksefillet 25,-
Medister 20,
Skiveost 15,-
Mesterpålæg 12,-
"Tusindfryd" smør, yoghurt eller piskefløde 9,-
Frosne kartofler 10,-
Syltetøj 5,-
Fuldkornspasta 5,-
Luksus rogn 8,-

Føtex:
Radiser 6,-
Pebermix 10,-
Lime 6 stk. 15,-
1 kg. Pink Lady æbler 15,-
Økologisk mini- skummetmælk 6,-
10 økologiske æg 25,-
Pålæg "pålækker" 10,-
3-pak "Tulip" bacon 20,-
Cheasy skyr med smag 7,- (gode på farten)
"Bakkedal" smør 10,-
1,75 L. Rynkeby juice 14,-
3 dåser tun 35,-
Dansk økologisk koldspresset rapsolie 28,-
25 % på alt frost
Bagerens gulerodsrugbrød 20,-

Hav en dejlig dag og fortsat god påske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar