lørdag den 18. april 2015

Indkøbsliste uge 17 + madplan

Kære alle,

Jeg håber at i har en dejlig weekend. Jeg beklager mit fravær i denne uge. Jeg har haft meget om ørerne i forhold til mine første eksamener i næste uge. Mit skema bliver dog mere løst, hvor jeg vil komme på banen med lækre indlæg igen. Jeg har fundet overskud, til at lave den klassiske indkøbsliste og madplan til jer. Håber i kan bruge den.  

Madplan uge 17:
Mandag: Fiskedeller med grove grøntsager & hytteost
Tirsdag: Grøntsagsburger 
Onsdag Kyllingedeller med salat
Torsdag: Æggekage
Fredag Taco night
Lørdag: Hakkedrenge med ovnbagte kartofler med fennikel & timian 
Søndag Laksefillet med ris & salat

Føtex:
Grønne stenfrie druer 10,-
Ris 1 kg. 15,-
Pålæg "Pålækker" 10,-
3 pakker bacon 25,-
Økologisk mælk "Lejre" 8,-
Skyr "Cheasy" 19,-
Frosne grøntsager & frugt 11,-
Frosne boller 10,-
Frosne kartofler 10,-
20 % på det asiatiske marked

Rema 1000:
Gulerødder 4,-
Fennikel 5,-
Tomater 500 gram 10,-
Hakket oksekød/kyllingkød/svinekød 25,-
Fiskefars 20,-
Økologisk mælk 6,-
Økologiske frø 10,-
Juice 10,-
Syltetøj "Fynbo" 10,-
Tun på dåse i vand 10,-
Torskerogn 10,-

Kvickly:
Laksefillet 20,-
Salater i bakke 10,-
Frilandsæg 10 stk. 25,-
Hytteost 16,-
Ketchup "Heniz" 25,-

Hav en dejlig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar