lørdag den 2. maj 2015

Indkøbsliste uge 19 + madplan

Godeftermiddag!
Puha, jeg føler at tiden går stærkt i øjeblikket. Om under en måned skal vi aflevere vores semesterprojekt, og snart er 2. semester slut. Tænk at det første år af mit studie er gået. Jeg elsker virkelig mit studie! Især fordi at jeg har tid, til at prioritere mine fritidsinteresser som træning, mad og bloggen. Det er skønt. I den forbindelse kommer der endnu en gang ugens indkøbsliste og madplan. 

Husk at følge mig på Instagram, hvor der er daglige opdateringer 'Madhubben'. God fornøjelse.

Madplan
Mandag: Kyllinglår svøbt i bacon med salat
Tirsdag: Burgernight - tjek min opskrift på hjemmelavet boller.
Onsdag: Fiskedeller med bønner & smørstegt asparges
Torsdag: Pølser med hjemmelavet kartoffelsalat
Fredag: Æggewraps med humus & grøntsagsstænger
Lørdag: 'Lørdagskylling' med vilde ris & majskolbe med kryddersmør
Søndag: Laks med hjertesalat, rucola & radiser og ristet rugbrød

Føtex
25 % på alt økologi
Stenfrie røde vindruer 12,-
Aubergine 7,-
Squash 7,-
Pebermix 3 stk. 10,-
Agurk 5,-
Økologisk mælk 7,-
Økologisk yoghurt 12,-
Feta 15,-
Pålæg 'Pålækker' 9,-
3 pakker bacon 'Tulip' 20,-
Hel kylling 35,-
3 pakker kylling(underlår, bryst eller inderfilet) 79,-
Pølser 'Steff Houlberg' 19,-
Frosne grøntsager & frugt 10,-
Bagerens rugbrød - 'bornholmerrugbrød' 20,-

Netto
Rucola 5,-
Majs 5,-
Skrabeæg 15 stk 20,-
Røget laks 300 gram 39,-
Skyr 'levevis' 22,-
Juice 'Rynkeby' 9,-
Ribena almindelig/light 17,-
Frosne bær 9,-
Knækbrød 10,-

God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar