mandag den 4. maj 2015

Æggewrap

Jeg er nok en af de få personer, som ikke ser surt på mandage. Weekenderne er selvfølgelig dejlige, når man har fri, men jeg ser altid en ny uge, som en start på nye muligheder og oplevelser. Jeg elsker når jeg har klaret ugens første træning og brugt tid på at forberede lækker mad. Det giver en god start på ugen. 
I dag havde jeg en æggewrap med i min madpakke, som er en nem og lækker ret. Det var en rest fra min kæreste og jegs frokost i weekenden. Du kan putte lige de ingredienser i som du kan lide, hvilket gør retten meget alsidig. God fornøjelse.

Æggewrap 1 portion:
2 æg
2 spsk. hytteost
2 spsk boghvedemel
Salt & Peber efter smag

Blend alle ingredienser sammen og opvarm en pande med olie i. Hæld massen på panden og steg wrappen på begge sider i ca. 2 min. Tag af panden og smør wrappen med f.eks. humus og læg grøntsagsstænger og pålæg i siden. Rul den i stanniol. Ready to go! 

Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar